mandag 11. august 2008

SEINSOMMAR OG JORDBÆR

Jordbær er godt altså...
-og også i år må vi fylle frysaren med deilig rørt jordbærsylte!!
Hausten nærmar seg, ute blir det mørkare, kjøligare kveldar, og eg må seie at eg nyt det!!
Hausten er mi favoritt årstid- kosar meg med lange kveldar i godstolen, tenner stearinlys, og roar ned..
-og kva er vel betre då enn ein stor kopp rykande te, nybaka bollar, og deilig jordbærsylte?!

mmm...då er det berre å nyte det!!

Ønskjer alle saman ein riktig fin haust.
Ro ned og nyt livet!!

5 kommentarer:

Villa Remvik sa...

Heia!! Ser ut som om dåkke he hatt det flott på ferie!! Å så flink du e me jordbæra da...ditta kalla ej husmor!!!
Hytta te Svigers ligg oppi høgget ovafor Gjerde Camping!! Tru dei kalla det Gisketoppen, e so mange som e derfra visstnok!! Koselig...ellers alt bra med dåkke?

SOB sa...

Hei!
Jordbæra frister, ja trur jeg tar en tur innom.....
Håper dressen til Signe passer...
Tenker nok dere hadde en flott ferie i Bulgaria, ja det gir i alle fall bildene svar på.

Snakkes neste gangen jeg kommer oppover, antar jeg blir der storparten av september.

Ønsker dere en flott høst - Stein Ove

Unknown sa...

Dette såg deilig ut... Har ikkje fått jodbær i frysaren i år, men har no i alle fall rips, bringebær, blåbær og tyttebær:) Koselig blogg du har, eg tek nok turen innom igjen=0)

SOB sa...

Ja, nå kjem eg. Håper det fortsatt er noe igjen av jordbæra :-)

SOB sa...

Takk for flott dugnads innsats i helgen !

:-) Stein Ove